Splošni pogoji v nadaljevanju veljajo za sklepanje kupoprodajnih pogodb na daljavo s pravnimi ali fizičnimi osebami preko spletne strani center-orodja.si.

S spletno trgovino center-orodja.si upravlja podjetje CENTER ORODJA, d.o.o., Žolgarjeva ulica 27, 2310 Slovenska Bistrica, matična številka 3727998000, davčna številka SI73292923, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da pred prvim nakupom ustvarite račun, kjer navedete ime podjetja ter davčno številko in se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je zakoniti zastopnik pravne osebe ali da je s strani pravne osebe pooblaščen za sklepanje kupoprodajnih pogodb z uporabo informacijske tehnologije.

Splošni pogoji Spletne trgovine center-orodja.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), Obligacijskim zakonikom (OZ) ter s priporočili TZS.

Splošni pogoji določajo delovanje spletne trgovine center-orodja.si, obveznosti in pravice uporabnika, ter urejajo odnos med center-orodja.si in uporabnikom.

Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

 

1. Uporabnik

Storitve spletne trgovine lahko koristi, kdor se registrira kot uporabnik. Uporabnik ob registraciji v sistem, na naveden elektronski naslov pridobi avtomatsko geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata ter povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec spletne trgovine postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa, če potrdi Splošne pogoje poslovanja.

Za potrebe poslovanja ponudnik zbira ob registraciji naslednje podatke:

  • Ime in priimek
  • Naslov in kraj bivanja
  • Ime podjetja in davčna številka (za pravne osebe)
  • Telefonska številka
  • Naslov elektronske pošte
  • Geslo v skriti obliki
  • ostale podatke, ki so navedeni na obrazcu
  • Pri registraciji se uporabnik odloči, ali bo prejemal e-obvestila in potrdi seznanitev s Splošnimi pogoji poslovanja

Uporabnik se z vpisom svojega elektronskega naslova in s klikom na polje »Prijava« strinja, da družba CENTER ORODJA, d.o.o., Žolgarjeva ulica 27, 2310 Slovenska Bistrica, podatek o uporabnikovem elektronskem naslovu zbira, hrani in obdeluje do pisnega ali elektronskega preklica/ odjave.

Ponudnik spletne strani CENTER ORODJA, d.o.o., Žolgarjeva ulica 27, 2310 Slovenska Bistrica se obvezuje, da bo pridobljene osebne podatke uporabljal v skladu z določili Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na shop@center-orodja.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte. Uporabnik mora potrditi svojo seznanjenost s spremembo.

 

2. Zagotovitev informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku, še preden ga bo zavezovala pogodba, zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o ponudniku,
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  • pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve,
  • način plačila in dostave ali izpolnitve,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

3. Ponudba izdelkov

Zaradi narave poslovanja spletne trgovine, se ponudba lahko spreminja zelo hitro in pogosto.

Za predstavitev izdelkov si ponudnik prizadeva pridobiti ustrezni slikovni material, ki se estetsko lahko delno razlikuje od originala, ne vpliva pa na kvaliteto in specifikacijo samega izdelka.

Akcije in prodajna ponudba je namenjena končnemu potrošniku in velja za običajne količine gospodinjskega nakupa iz zalog prodajnega prostora. Ob količinah, ki ne ustrezajo zgoraj omenjenemu, prodajalec lahko zavrne naročilo oziroma spremeni količina naročila ter tem predhodno obvesti uporabnika.

 

4. Naročilo/sklenitev pogodbe

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do ponudnika. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudnika ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati.

Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno.

Prodajna pogodba med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko ponudnik uporabniku po oddaji naročila pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Uporabniku so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

Prodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Uporabnik lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem profilu.

 

5. Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • po predračunu

V najkrajšem času bo na navedeno elektronsko pošto uporabnika poslan predračun*.

*Uporabnik počaka na veljaven predračun s sklicem za naročilo in ne opravlja plačila pred prejemom predračuna.

Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.

 

6. Izdaja računa

Ponudnik skupaj z blagom uporabniku pošlje tudi račun. Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 3 dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.

 

7. Cene

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa. Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.

Akcije/popusti

Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne in bodo vsakokrat opisane.

Vse marketinške kampanje bodo navedene na spletni trgovini center-orodja.si na povezavi Akcije, kjer bodo za vsako posebej objavljena tudi pravila o sodelovanju.

Kuponi s popustom / promocijske kode

Kot način posebne promocije uporabniki lahko določene izdelke kupujejo tudi s pomočjo posebnih kuponov in promocijskih kod s popustom, ki jih dobijo na različne načine (prek SMS-a, na letakih, na družbenih omrežjih …). Promocijska koda ali kupon prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Kode in pravila uporabe bodo vedno jasno določena. Vnos kode je omogočen pri oddaji naročila.

 

8. Dostava

Kupljeno blago bo pripravljeno in odpremljeno praviloma v dveh najkasneje pa v osmih delovnih dneh. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne izvaja.

Ponudnik v dogovorjenem roku artikel pripravi in odpošlje.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 070/412-100 ali po e-mailu na naslov shop@center-orodja.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko uporabnik zavrne dostavni službi. Če v primeru osebnega prevzema uporabnik blaga ne prevzame v roku 14 dni od obvestila, da je blago pripravljeno za prevzem, se šteje, da je kupec preklical naročilo.

Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije in GLS (samo za tujino), ki svoje storitve opravljata skladno z njunimi splošnimi pogoji.

V primeru nakupa za znesek nižji od 200 € stroške dostave krije kupec. (znesek poštnine se obračuna po ceniku in sicer cena za paket je 5,99 € (z vključenim 22% DDV). V primeru nakupa za znesek najmanj 200 € stroške dostave krije ponudnik.

Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča tudi v tujino preko dostavne službe GLS. Znesek poštnine se obračuna po ceni 12,99 € (z vključenim DDV), ne glede na vrednost nakupa.

V primeru, da kupca, ki je blago plačal vnaprej, ob dostavi pošiljke ni doma, mu dostavna služba v nabiralniku pusti obvestilo o poštnem paketu in o tem, kako ga lahko prevzame.

 

9. Pravica do odstopa od pogodbe

Kupec (potrošnik v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov) lahko v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Obvestilo o odstopu lahko predloži z obrazcem za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.

Odstop od pogodbe kupec pošlje na naslov CENTER ORODJA, d.o.o., Žolgarjeva ul. 27, 2310 Slovenska Bistrica, s pripisom Spletna prodaja ali po elektronski pošti na naslov shop@center-orodja.si.

V primeru odstopa od pogodbe mora kupec prejeto blago vrniti ali po pošti na zgoraj navedeni naslov prodajalca.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Kupec mora blago vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni, zaprti, nepoškodovani in nepolepljeni embalaži. Priložena mora biti kopija računa.

Možnost vračila ne velja za potrošen material v primeru, da je bila originalna embalaža ali varnostni pečat odstranjena. Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 14-ih dni od prejetja vrnjenega blaga.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:

  • pri pogodbah, katerih predmet so blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od dogajanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima nobenega vpliva,
  • pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi (Pošti Slovenije).

Postopek vračila kupnine

Ponudnik kupcu, ki odstopi od pogodbe, vrne vsa opravljena plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Na TRR kupca se vrne le vplačani znesek, kupcu pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode.

Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR kupca.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

 

10. Reklamacije

Reklamacija zaradi stvarnih oziroma prikritih napak

Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
  • ima blago stvarno napako. (Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.)

Kupec mora o napaki obvestiti prodajalca preko elektronskega naslova shop@center-orodja.si in izpolniti reklamacijski obrazec, v katerem poda natančen opis napake. Kupec mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, podjetje v enakem roku poda potrošniku pisen odgovor. Pravico do zamenjave artiklov ali vračila kupnine zaradi razloga stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Izdelek z napako kupec skupaj z reklamacijskim obrazcem vrne na naslov poslovne enote CENTER ORODJA, d.o.o., Žolgarjeva ul. 27, 2310 Slovenska Bistrica

Center-orodja.si si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • če je neuporabnost artikla posledica nepravilnega ravnanja uporabnika
  • če je uporabnik blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe
  • prostovoljne garancije ne nudimo
  • Ne priznavamo nobenega izvajalca za izvensodno reševanje potrošniških sporov

Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (četrti odstavek 32. čl. ZlsRPS) Link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

 

11. Zasebnost in zaščita podatkov

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.

Večino strani v spletni trgovini center-orodja.si se lahko obišče, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa se nekatere informacije pridobivajo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov omogoča prepoznati posameznem IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga obiskovalec spletne strani uporablja in splošno aktivnost obiskovalca na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.

Za nakup v naši spletni trgovini je potrebno razkritje vaših osebnih podatkov. Podatkov, ki nam jih boste razkrili, ne posredujemo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa, dostave izdelkov in marketinške aktivnosti. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov v skladu z določili Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabljal skladno z dovoljenji posameznega uporabnika, navedenimi ob registraciji. Uporabnik lahko kadarkoli pisno ali elektronsko zahteva, da ponudnik trajno ali začasno preneha uporabljati osebne podatke in podatke za prej navedene namene.

 

12. Intelektualna lastnina

Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.

Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.

 

13. Podatki o podjetju

CENTER ORODJA, d.o.o.
Žolgarjeva ulica 27,
2310 Slovenska Bistrica

ID za DDV: SI 73292923 – podjetje JE davčni zavezanec
Vpis v register : Okrožno sodišče Maribor
Podjetje ni včlanjeno v nobeno zbornico.

Tel: 070/412-100
Št. računa Nova KBM : SI56 0242 6026 2528 706

Matična številka: 3727998000

 

14. Pritožbe in spori

Center-orodja.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Center-orodja.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se uporabnik s ponudnikom lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 070/412-100 ali po elektronski pošti na shop@center-orodja.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova shop@center-orodja.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva, po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Pripete datoteke: